כתבו עלינו
תכנית "ניצנים" זוכה בפרס הרמטכ"ל 2022 – מיזם מצטיין "צבא – חברה"
הרמטכ"ל רב אלוף אביב כוכבי העניק את "פרס הרמטכ"ל" לשנת 2022 לעמותת "בנתיבי אודי" על הישגי תכנית ניצנים בשנת 2022 שכוללת היום 1,900 חניכים מהפריפריה.


״ניצנים״ הינה תכנית של עמותת "בנתיבי אודי", בשותפות אגף התקשוב וההגנה בסייבר, אכ"א, בסמח, משרד הביטחון, מערך הדיגיטל הלאומי במשרד הכלכלה, משרד החינוך וגופים פילנתרופים נוספים. פירוט ראו בחטיבות השונות.
